• Početak
  • Vijesti
  • Društvo
  • Komnenović: Opštine Tivat i Herceg Novi da predvide sredstva za preuzimanje trajektne linije

Iz JP Morsko dobro ne isključuju mogućnost da oni organizuju prevoz do dodjele koncesije.

Komnenović: Opštine Tivat i Herceg Novi da predvide sredstva za preuzimanje trajektne linije

Nakon što je aktuelizovana priča o stavljanju van snage zaključak Vlade iz 2019. kojim je “Pomorskom saobraćaju” bez koncesije dato da upravlja i održava trajekt liniju Kamenari-Lepetane, iz JP Morsko dobro ne isključuju mogućnost da oni organizuju prevoz do dodjele koncesije.
Nakon što je aktuelizovana priča o stavljanju van snage zaključak Vlade iz 2019. kojim je “Pomorskom saobraćaju” bez koncesije dato da upravlja i održava trajekt liniju Kamenari-Lepetane, iz JP Morsko dobro ne isključuju mogućnost da oni organizuju prevoz do dodjele koncesije.



Nakon jučerašnje izjave predsjednika Upravnog odbora Morskog dobra Blaža Rađenovića, da postoje preduzeća koja bi vidjela interes u ovom poslu, te da posao može dobiti i aktuelni koncesionar, ali ne pod dosadašnjim uslovima, predsjednik naše opštine, Željko Komnenović, kaže:

„Spremni smo da zajedno sa Opštinom Herceg Novi u narednom periodu predvidimo sredstva za preuzimanje trajektnog prevoza na liniji Lepetane- Kamenari. U dogovoru sa Vladom Crne Gore, moguće je traženje partnera na ovom projektu koji bi po modelu privatno-javnog partnerstva riješio ovo pitanje u duhu očuvanja javnog interesa“- istakao je Komnenović za Radio Tivat.

Komnenović je i prošle godine za naš radio kazao da nije zadovoljan načinom na koji se raspravlja o ovoj važnoj temi, te da je sa kolegom, Stevanom Katićem, iznosio stav da mora opšti interes biti iznad pojedinačnog, „da bi svi građani o toga uživali zaslužene benefite, a ne neka privatna lica i privatne firme”.

Pomorskom saobraćaju je 15-godišnja koncesija istekla još 2018. godine, a naredne godine aneksom produžena na neodređeno – sve do dodjele nove.

Govoreći o alternativnim putevima i rješenjima koja bi smanjila saobraćajni kolaps, iz Opštine ističu da je njihova sugestija bila da se preispita koliko je uopšte opravdano planirati koridor saobraćajnice za brzi motorni saobracaj imajući u vidu veoma malu površinu opštine.

„Postavlja se pitanje  šta će Tivat dobiti od toga osim trajno devastiranog prostora, naročito imajući u vidu rang saobraćajnice i to da je ista isključivo tranzitnog karaktera.

Dok analize ne pokažu opravdanost dosadašnjih predloga problem saobraćajnih gužvi potrebno je rješavati izgradnjom više saobraćajnica manjeg ranga“- istakli su iz Opštine Tivat.

Jedan od prioritenih ciljeva lokalne samouprave u narednom periodu jeste i poboljšanje regulacije saobraćaja.



Komentari

0 Komentara
Ugrađene povratne informacije
Pogledaj sve komentare

Povezani članci


Pratite nas i putem iOS i Android aplikacije

Jadran Novi® 2022. All rights reserved. Made By


Adria Management Services