Zahvaljujemo svim odgovornim potrošačima koji su prepoznali svoju zakonsku obavezu i pokrenuli proceduru, a posebno potrošačima koji nisu na spisku, a odgovorno su pristupili ovoj proceduri.
Imajući u vidu veliko interesovanje za podnošenje zahtjeva i trenutnu situaciju sa pandemijom COVID 19, potrebnu dokumentaciju, skeniranu, moguće je, pored predaje na šalterima, poslati i na imejl adrese regionalnih centara: snabdijevanje.pg@epcg.com (za gradove Podgorica, Cetinje, Danilovgrad, Tuzi), snabdijevanje.bar@epcg.com (za opštine Ulcinj, Bar, Budva, Tivat, Kotor, Herceg Novi), snabdijevanje.bp@epcg.com (Kolašin, Mojkovac, Bijelo Polje, Berane, Rožaje, Plav, Petnjica, Andrijevica, Gusinje), i snabdijevanje.nk@epcg.com (Nikšić, Šavnik, Žabljak, Pljevlja). Kada se na osnovu dostavljene dokumentacije pripremi novi Ugovor o snabdijevanju, potrošači će biti pozvani da dođu i potpišu ugovor.
Ukoliko navedeni potrošači sa spiska ne pristupe proceduri promjene imena kupca do 10. novembra, EPCG će pristupiti isključenju sa mreže.
Potrošači sve informacije mogu dobiti putem call centra 19100 (pozivi ka ovom broju su besplatni iz svih mreža), putem imejl adrese call.centar@epcg.com (kao i prethodno navedenih imejl adresa), na zvaničnim profilima EPCG na fejsbuku i instagramu, kao i na šalterima EPCG.
Jadran Novi® 2022. All rights reserved. Made By
Adria Management Services