Sa druge strane, Opština nije odustala ni od prvobitne ideje za model finansiranja po privatno javnom partnerstvu, budući da interesovanja investitora ima, kojima je najviše fokus na izgradnji tržnog centra u sklopu stanice, kazao je Radiju Jadran, direktor Agencije za izgradnju i razvoj grada, Aleksandar Kovačević:
„Za sada je sve još u fazi promišljanja, izvođenja fizibiliti studija. Sljedećeg utorka očekujemo investitore iz Izraela, kojima ćemo predstaviti idejni projekat stanice, odnosno tržnog centra kroz koji ćemo nastojati da ih animiramo i za finansiranje izgradnje stanice“, naveo je Kovačević.
Paralelno, Agenciji je povjerenja izrada glavnog projekta stanice, koji bi trebalo da bude gotov krajem januara:
Ranije je iz lokalne uprave najavljeno da je određena izgradnja kompleksa Autobuske stanice u tri faze. Tu su i prateće saobraćajnice i priključci na Jadransku magistralu i poslovno-tržni centar u Igalu na urbanističkim parcelama UP 47, UP 48 i UP 53 u zahvatu DUP-a „Igalo-Bare“, površine 32.000 m2, u skladu sa idejnim rješenjem izgradnje koji je uradio „STUDIO GRAD“ d.o.o.Podgorica.
Model realizacije projekta je zajednička fazna izgradnja. Po navedenom modelu izgradnje, svi objekti u fazi 1 i 2, kao i prateće saobraćajnice sa priključcima na Jadransku magistralu biće u svojini Opštine Herceg Novi, dok će objekat poslovno-tržnog centra iz faze 3 pripasti partneru kao svojina.
Jadran Novi® 2022. All rights reserved. Made By
Adria Management Services